خريد گوشي نوكيا

نمايندگي رسمي موبايل

خريد گوشي نوكيا

۳ بازديد

خريد گوشي نوكيا

از جمله خريد گوشي‌هاي ساده مي‌توان به خريد گوشي نوكيا اشاره كرد كه قيمت اغلب برندهاي گوشي نوكيا نسبت به قيمت گوشي سامسونگ ارزان‌تر مي‌باشد. از جمله گوشي‌هاي ارزان قيمت مقاوم شناخته شده نوكيا در زمان گذشته مي‌توان به گوشي‌هاي 1100، 2600، 3310، 6600 اشاره كرد.

اگرچه هم اكنون خريد گوشي‌ نوكيا نيز در حال بهبود و عرضه هر چه بهتر محصولات است و باعث شده است كه همچون برندهاي برجسته بدرخشد و مورد توجه كشورهايي همچون هند و چين قرار گرفته شود.

خريد گوشي‌هاي ساده ارزان قيمت

امروزه ضرورت استفاده از گوشي موبايل به قدري است كه با توجه به اينكه قيمت موبايل در برندهاي هوشمند گران‌تر است، افرادي كه توان خريد گوشي‌هاي گران‌تر را ندارند، به سمت خريد موبايل ارزان‌تر روي آورده‌اند.

از جمله گوشي‌هاي ارزان قيمت امروزي براي خريد گوشي نوكيا‌، گوشي‌هاي 106، 105، 130، 150، 216، 210، 3310 مي‌توان را نام برد.

راهنمايي براي خريد گوشي‌هاي ارزان قيمت

خريد گوشي نوكيا 106

از گوشي‌هاي ساده ارزان قيمت با كيفيت مي‌باشد، اگرچه هم‌پاي گوشي‌هاي قديمي از لحاظ كيفيت نمي‌باشد اما دكمه‌ها براي استفاده كاملاً نرم و راحت هستند و داراي نگه‌داري شارژ باتري بالايي است و به عنوان گوشي‌هاي ارزان قيمت، انتخاب بسيار خوبي است.

خريد گوشي نوكيا 105

داراي باتري با شارژ نگهداري بالا و آنتن‌دهي بالايي است و كيفيت صداي زنگ بالايي دارد و از گوشي‌هاي ارزان قيمت با كيفيت است.

خريد گوشي نوكيا 130

داراي قابليت ضبط صداي با كيفيت و نگهداري شارژ بالا است. همچنين داراي كيفيت پخش موزيك با راديوي خوب است. از حسن‌هاي ديگر اين گوشي، بلوتوث آن است كه به راحتي به اسپيكرهاي ديگه متصل مي‌شود.

خريد گوشي نوكيا 150

اين گوشي نقاط ضعف بسياري دارد از جمله اينكه محتويات داخل كارت حافظه قابل نمايش نمي‌باشد و موقع تماس، افراد را ناشناس معرفي مي‌كند و هيچ يك از آهنگ‌ها را نيز شناسايي نمي‌كند. از ايرادهاي ديگر عدم پاك شدن پيام ها است و اما حسن اين گوشي سبكي آن است.

خريد گوشي نوكيا 216

بين گوشي‌هاي دكمه‌اي داراي رزوليشن بالا و تراكم مناسب مي‌باشد كه متناسب با مانيتور اين گوشي باعث افت كيفيت آن نمي‌شود. پخش موزيك آن از فرمت mp4 پشتيباني مي‌كند و آهنگ‌ها جلو و عقب مي‌روند و تنها ايراد آن ضعف بدنه نسبت به قبل مي‌باشد.

خريد گوشي نوكيا 210

بين گوشي‌هاي ارزان قيمت از دوربين خوبي برخوردار است، همچنين طراحي زيبايي دارد. از امكانات ديگر بلوتوث، انتخاب عكس براي مخاطب و آنتن دهي بالا و …. است.

خريد گوشي نوكيا 3310

يكي از گوشي‌هاي قديمي پرطرفدار است كه دكمه‌هاي نرمي دارد، اما در مقابل گوشي 3310 قديمي نسبت به قيمتش ضعيف‌تر است. مدل چيني آن كه قيمت پائين‌ و صفحه نمايش بزرگتري دارد، از كيفيت خوبي برخوردار نيست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.