قيمت گوشي سامسونگ

نمايندگي رسمي موبايل

قيمت گوشي سامسونگ

۵ بازديد

قيمت گوشي سامسونگ

اگر چه قيمت گوشي سامسونگ نسبت به گوشي نوكيا بالاتر است اما چون اولين موردي كه خريداران بيشتر مورد توجه خود قرار مي‌دهند قيمت موبايل است، امروزه اكثر خريداران به علت عملكرد قابل توجهي كه گوشي‌هاي سامسونگ دارند، به سمت خريد موبايل سامسونگ نسبت به خريد گوشي نوكيا ميل نشان مي‌دهند.

 

موارد مهم براي خريد گوشي سامسونگ با توجه به قيمت گوشي سامسونگ

  • اولين موردي كه افراد در نظر مي‌گيرند قيمت موبايل است، از طرفي چون قيمت گوشي سامسونگ از جمله گلكسي اس۱۰ پلاس بالاتر است، چنان‌چه قدرت خريد افراد كم ‌باشد ناچاراً از خريد اين‌گونه گوشي‌ها صرف‌نظر خواهند كرد.
  • تنها ويژگي‌هايي كه مد نظرمان است را در نظر بگيريم.
  • فهرستي از انواع قيمت گوشي سامسونگ با كارايي مد نظر تهيه كرده و آن‌ها را با هم مقايسه مي‌كنيم.
  • هميشه گوشي‌هاي با مدل‌هاي بالاتر كارايي خيلي بالاتري نسبت به مدل‌هاي پايين‌تر ندارند، گاهي گوشي‌هاي مدل‌هاي بالاتر با قيمت خيلي بالاتري عرضه مي‌شوند، اما تنها خيلي كم بهبود يافته‌اند.

 

موارد تأثيرگذار مهم در قيمت گوشي سامسونگ

  • امنيت

از جمله موارد مهم كه در قيمت گوشي سامسونگ اثر دارد، امنيت است.

موارد امنيتي مهم در قيمت گوشي سامسونگ

  • تأئيد هويت همراه با اثر انگشت و تشخيص چهره كه گوشي شما، تنها شما را بشناسد. با اين قابليت براي ورود به برنامه‌هاي بانكي و ايميل نيازي به خاطر سپردن رمز عبور نمي‌باشد.
  • استفاده از پوشه امن از موارد امنيتي مهم است كه هر كسي تنها خودش به فايل‌هاي خصوصي خودش دسترسي دارد.
  • رديابي گوشي موبايل، به شما اين امكان را مي‌دهد كه در صورت دزديده شدن گوشي همراه شما، محل گوشي خود را شناسايي كرده، از داده‌هاي خود نسخه تهيه كرده و يا حتي آن‌ها را پاك كنيد، نمايشگر خود را قفل كرده و حساب‌هاي پرداختي سامسونگ را مسدود كنيد.
  • برنامه داده‌هاي سلامتي نيز فاكتورهايي از قبيل وزن، خواب، رژيم غذايي، ورزش را براي شما دنبال مي‌كند.
  • با امنيت چند لايه از اطلاعات شما در برابر تهديدهاي مخرب نگه‌داري مي‌كند.
  • سرعت شارژ كردن از موارد مؤثر خيلي مهم در تعيين قيمت گوشي سامسونگ در برخي مدل‌ها از جمله نوت 8 است.
  • قابليت‌هاي دوربين

اين قابليت‌ها نيز در تعيين قيمت گوشي سامسونگ خيلي مؤثر است. دوربين دوگانه در نوت 8 با خصوصيت لايو فوكوس باعث مي‌شود كه بعد از ثبت عكس نيز امكان تغيير تنظيمات وجود داشته باشد.

  • يادداشت گذاشتن روي نمايشگر

ويژگي يادداشت‌گذاري نيز از ويژگي‌هاي ديگر در تعيين قيمت گوشي سامسونگ است. با استفاده از اين قابليت، زماني كه قلم s pen را روي نوشته نگه مي‌داريم، ترجمه آن در بالاي آن ديده مي‌شود. همچنين مي تواند دستخط نامرتب ما را تبديل به تكست بكند.

  • رابط كاربري

از جمله عوامل در تعيين قيمت گوشي سامسونگ، قابليت تاچ وايز گرافيكي است كه بين كاربران محبوبيت دارد. موارد ذيل از جمله خصوصيت‌هاي رابط كاربري تاچ وايز در گوشي سامسونگ است.

  • حالت شب سراسري

اين حالت در تمامي صفحات گوشي سامسونگ اعمال مي‌شود و تم بسيار زيبايي را ايجاد مي‌كند.

  • ژست‌هاي حركتي

با اعمال اين قابليت مي‌توان به جاي دكمه‌هاي back، home، recent از ژست‌هاي حركتي استفاده كرد و در صورت عدم تمايل مي‌توان اين قابليت را حذف كرد.

  • ارتقا عملكرد سامسونگ با قابليت Dex

با استفاده از اين قابليت كاربر مي‌تواند از صفحه نمايش گوشي خود در محيط دسكتاپ كامپيوتر استفاده كند. اين قابليت در گوشي‌هاي جديد با استفاده از يك كابل HDMI انجام مي‌گيرد كه كاربر همزمان مي‌تواند به صورت معمول از گوشي خود نيز استفاده كند.

در خرید یک موبایل سامسونگ، توجه به چند نکته مهم می‌تواند کمک شایانی به شما کند تا انتخابی بهتر داشته باشید. بنابراین این پاسخ به این سوال که برای خرید موبایل سامسونگ به چه نکاتی توجه کنیم باید در نظر داشته باشید که نوع و سطح استفاده‌ی شما از گوشی چیست. ممکن است برای استفاده روزانه و مصرف معمولی، یک مدل متوسط ​​از سری Galaxy A سامسونگ کافی باشد. اما اگر به دنبال تجربه‌ی بیشتری و عملکرد قدرتمندتر هستید، مدل‌های سری Galaxy S یا Galaxy Note می‌توانند انتخاب مناسبی باشند.

 

یک نکته دیگر که باید در نظر داشته باشید، ویژگی‌ها و مشخصات فنی گوشی است. مثلاً، توجه به پردازنده، حافظه RAM، حافظه داخلی، دوربین، اندازه و نوع صفحه نمایش، ظرفیت باتری و امکانات ارتباطی مهم است. مطمئن شوید که گوشی انتخابی به نیازهای شما در این زمینه‌ها پاسخ می‌دهد و همچنین از نظر قیمت، با توجه به بودجه‌ی خود، مناسب باشد. به عنوان مثال، اگر به عکاسی علاقه‌مند هستید، مدل‌هایی با دوربین‌های پیشرفته و قابلیت‌های عکاسی حرفه‌ای مانند Galaxy S یا Galaxy Note را در نظر بگیرید. در کل، انتخاب موبایل سامسونگ باید به نیازها و سلیقه‌ی شما منطبق باشد و از نظر کیفیت و امکانات، توقعات شما را برآورده کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.